Staň se hrdinou našich zákazníků!

V Decathlonu chceme, aby měl každý radost ze sportu. Občas se ale něco pokazí a právě tehdy přichází na řadu náš nejdůležitější tým: zákaznický servis. Hledáme sportovce s klidnou hlavou a srdcem na správném místě, kteří se nezaleknou výzvy a dokáží najít řešení v každé situaci.

Máš v sobě schopnost proměnit problém v úsměv? Pokračuj ve čtení!

Jako spoluhráč v zákaznickém servisu budeš tváří Decathlonu. Budeš ten první a poslední, na koho se naši zákazníci obrátí, a právě na tobě bude záležet, s jakým pocitem od nás odejdou. Co tě čeká?

Pokud v sobě máš přirozenou empatii, jsi trpělivý/á a máš radost, když můžeš někomu pomoci, jsi přesně ten, koho hledáme. Přidej se k nám, získej skvělé zkušenosti a buď tím, díky komu nás zákazníci milují.

Zní to jako mise pro tebe? Pošli nám o sobě pár řádků a nezapomeň připsat, jaký sport ti dobíjí baterky!

Jaké SKILLS potřebuješ?

  • 1 Sport

    Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.

  • 2 Ochota

    Pro své kolegy i zákazníky jsi tu vždy, když tě potřebují.

  • 3 Selský rozum

    Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum. Nebojíš se sám/a rozhodovat.

  • 4 Mobilita

    Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště a zvětšit svou komfortní zónu.

  • 5 Zodpovědnost

    Stavíš se čelem ke svým závazkům, co řekneš, to uděláš.

  • 6 Komunikace

    Jsi rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.

  • 7 Digital lover

    Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.

  • Co se ti dále může hodit?
  • 1 Angličtina

    Se zahraničními kolegy či zákazníky se zvládneš domluvit i bez google překladače.

  • 2 Odolnost vůči stresu

    Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.

Jak vypadá TVŮJ DEN?

  • Komunikace se zákazníkem

    Jsi první a poslední, koho zákazník vidí. Samostatně a zodpovědně řešíš požadavky našich zákazníků.

  • Příprava objednávek

    Připrava a výdej e-shopových objednávek k vyzvednutí. Zvládneš vyřešit i nečekané problémy,

  • Procesy zákaznického servisu

    Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.

  • Péče o zákazníky

    Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.

  • Administrativa

    Máš v malíku veškeré procesy zákaznického servisu.

Široká škála BENEFITŮ

  • Flexibilita směn - Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně podle svých možností.
  • Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
  • Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na pravidelných meetinzích společně s týmem oslavuješ dosažené cíle.
  • Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
  • Měsíční bonus 0-10% navíc v závislosti na dosahování výsledků v rámci obchodu či celé společnosti. Společně se také dělíme o vytvořený zisk, ročně lze dosáhnout bonusu až do výše 2 mezd.
  • U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
  • Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
  • V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.
Sdílejte někomu, koho by to mohlo bavit
Mám o tuto pozici zájem!