• 25 poboček
  • 70+ sportů pod jednou střechou
  • 1,6 tis. spoluhráčů (zaměstnanců)
  • 1747 poboček
  • 60 zemí
  • 105 tis. spoluhráčů (zaměstnanců)
  • 01 Vitalita

    Je naším hnacím motorem k plnému životu. Inspiruje nás ke kreativitě, k odvážným nápadům a novým přístupům. Věříme, že v životě i v podnikání je důležité nebojácně kráčet za hranice. Za vitalitu stojíme, protože víme, že se odvážnější myšlenky rodí v silném těle i duši. Sport je pro nás nejen zábava, ale i zdroj energie, kterou rádi sdílíme.

  • 02 Zodpovědnost

    Je základem našeho konání. Držíme slovo a dosahujeme výsledků, protože víme, že jen tak můžeme budovat důvěryhodný vztah s našimi zákazníky i spoluhráči. Bezpečnost a fair play jsou pro nás samozřejmostí, a právě zodpovědný přístup nám umožňuje udržet správnou rovnováhu mezi různými výzvami. Naučili jsme se, že občas je důležité zpomalit, abychom mohli dál dobře fungovat.

  • 03 Velkorysost

    Znamená pro nás otevřené srdce a péči nejen o sebe, ale i o druhé. V Decathlonu si uvědomujeme, že sportovní úspěch není jen o individuálním výkonu, ale o společném cíli postaveném na vášni a nadšení. Jsme štědří v přijímání nových nápadů a podporujeme se navzájem. Velkorysost nám ukazuje, že skutečný růst je spojen s tím, jak se podílíme o své zkušenosti a energii.

  • 04 Autenticita

    Znamená být svým vlastním já, nejen vůči sobě, ale i vůči ostatním. Jsme otevření, upřímní a féroví. Naše názory jsou pravdivé a stojíme si za nimi. V Decathlonu se neskrýváme za maskami, ale ukazujeme svou pravou tvář. Autenticita nám umožňuje budovat hluboké a důvěryhodné vztahy, nejen mezi sebou, ale i s našimi zákazníky a partnery.

Decathlon # #

V roce 1976 to všechno začalo. Ve Francii vyšla na světlo značka Decathlon s revolučním heslem: "Všechny sporty pod jednou střechou."

Z Lille do světa

Tenhle sportovní koncept z Lille, malého městečka na severu Francie, se rozšířil takřka do celého světa - přesněji do 60 zemí od Ameriky po Austrálii. Více než 100 000 našich současných spoluhráčů se chopilo této sportovní výzvy a každý den se společně vydávají na cestu plnou sportu, nadšení a vášně.

Svojí misi a poslání naplňuje Decathlon od roku 2010 i v České republice. Když se v současné době podíváme na mapu, uvidíme zde 25 Decathlon prodejen, ale tohle číslo je jen začátek. Svoji vášeň pro sport u nás sdílí téměř 2 tisíce sportovních nadšenců, které kromě společné vášně spojuji silná firemní kultura založená na vitalitě, zodpovědnosti, velkorysosti a autenticitě.

Decathlon má jednoduchý cíl: posouvat každého z nás vpřed skrze pohyb a sport, tomu také odpovídá poslání “Move people through the wonders of sport”. A jak to děláme? Nabízíme kvalitní sportovní produkty, které nejsou jen o stylu. Jsou to kousky, které drží krok s bezpečností, jednoduchostí a vysokou kvalitou. Přesto nezapomínáme ani na design, aby vše bylo nejen funkční, ale i moderní.

Klíč k úspěchu

Náš klíčový trik? Jednoduchost ve všem, co děláme. Naše sportovní cesta není jen o prodeji produktů, je to o posunu hranic a překonávání výzev. Jsme sportovní komunita, která se nebojí riskovat, inovovat a tvořit nové zážitky. Srdce Decathlonu bije v každém z nás, ať už jsme na kole, ve vodě nebo na hřišti. Jsme inovátoři. Jsme vývojáři. Jsme designéři. Jsme sportovci. Neustále zkoušíme nové věci, abychom zlepšili naše produkty a procesy. Ať už jde o něco drobného nebo velkého, máme pro to plán. A to navíc s trvale udržitelným růstem.

Nenecháváme se zastavit. Každý úspěch, každá výzva, každá chyba - to jsou naše milníky, které nás posouvají dál. Pokud se k nám hodláš připojit, vítej v téhle jedinečném sportovním dobrodružství. Jsme Decathlon a náš příběh je teprve na začátku!

O Decathlonu

V roce 1976 to všechno začalo. Ve Francii vyšla na světlo značka Decathlon s revolučním heslem: "Všechny sporty pod jednou střechou." Tenhle sportovní koncept z Lille, malého městečka na severu Francie, se rozšířil takřka do celého světa - přesněji do 60 zemí od Ameriky po Austrálii. Více než 100 000 našich současných spoluhráčů se chopilo této sportovní výzvy a každý den se společně vydávají na cestu plnou sportu, nadšení a vášně.

Svojí misi a poslání naplňuje Decathlon od roku 2010 i v České republice. Když se v současné době podíváme na mapu, uvidíme zde 25 Decathlon prodejen, ale tohle číslo je jen začátek. Svoji vášeň pro sport u nás sdílí téměř 2 tisíce sportovních nadšenců, které kromě společné vášně spojuji silná firemní kultura založená na vitalitě, zodpovědnosti, velkorysosti a autenticitě.

Decathlon má jednoduchý cíl: posouvat každého z nás vpřed skrze pohyb a sport, tomu také odpovídá poslání “Move people through the wonders of sport”. A jak to děláme? Nabízíme kvalitní sportovní produkty, které nejsou jen o stylu. Jsou to kousky, které drží krok s bezpečností, jednoduchostí a vysokou kvalitou. Přesto nezapomínáme ani na design, aby vše bylo nejen funkční, ale i moderní.

Náš klíčový trik? Jednoduchost ve všem, co děláme. Naše sportovní cesta není jen o prodeji produktů, je to o posunu hranic a překonávání výzev. Jsme sportovní komunita, která se nebojí riskovat, inovovat a tvořit nové zážitky. Srdce Decathlonu bije v každém z nás, ať už jsme na kole, ve vodě nebo na hřišti. Jsme inovátoři. Jsme vývojáři. Jsme designéři. Jsme sportovci. Neustále zkoušíme nové věci, abychom zlepšili naše produkty a procesy. Ať už jde o něco drobného nebo velkého, máme pro to plán. A to navíc s trvale udržitelným růstem.

Nenecháváme se zastavit. Každý úspěch, každá výzva, každá chyba - to jsou naše milníky, které nás posouvají dál. Pokud se k nám hodláš připojit, vítej v téhle jedinečném sportovním dobrodružství. Jsme Decathlon a náš příběh je teprve na začátku!

Náš příběh

  • V roce 1976 byl v Englos, na severu Francie uveden pod značkou Decathlon koncept „Všechny sporty pod jednou střechou“. Založil jej Michel Leclerq spolu s partou sportovních nadšenců. Dnes je tento úspěšný sportovní řetězec v 60 zemích světa a zaměstnává přes 100 000 nadšených sportovců. V České republice má na začátku roku 2023 celkem 25 prodejen, ale to rozhodně není konečné číslo. Bezmála 2000 českých spoluhráčů spojuje jedinečná firemní kultura, vyznačující se našimi hodnotami: vitalitou, odpovědností, velkorysostí a autenticitou.
  • 1986 - Decathlon rozjíždí vlastní produkci. Vůbec prvním výrobkem je rám na kolo Challenger. V roce 1996 pak vznikají první dvě značky Decathlonu - Quechua a Tribord.
  • 1997 - Své brány otevírá Decathlon Sports Lab, speciální výzkumná laboratoř, která studuje lidské tělo a jeho pohyb. Díky podrobným analýzám různých sportovců můžeme díky laboratoři vyvíjet nejlepší, nejinovativnější, nejbezpečnější výrobky pro co nejlepší sportovní výkon a zážitky.
  • V roce 2005 se poprvé konají Decathlon Innovation Awards. V Decathlonu sportovní výrobky nejen prodáváme, ale také sami navrhujeme, testujeme a vyrábíme. Nejinovativnější z nich se poté uchází o cenu Innovation Award. Ikonické inovativní produkty jsou například dvousekundový stan Quechua a šnorchlovací maska Easybreath.
  • V roce 2010 je otevřena první prodejna Decathlon v České republice, konkrétně v Liberci. Další prodejny na sebe nenechaly dlouho čekat a otevřely se například v Ostravě, Olomouci, Plzni nebo v Praze. Po 13 letech na českém trhu najdete Decathlon nejen téměř v každém krajském městě, ale také v Táboře, Opavě, Mladé Boleslavi nebo v Teplicích.
  • 2016 - Decathlon slaví 40. narozeniny! Jednou z hlavních strategických os se stává udržitelný rozvoj. Udržitelnost našich výrobků je pro nás velmi důležitá a neustále pracujeme na tom, aby už samotná výroba byla ekologická. Od roku 2018 například vyrábíme 75 % našich fleecových mikin z recyklovaného polyesteru, k čemuž využíváme recyklované plastové lahve.
  • 2020 - Decathlon Česká republika slaví svou první dekádu na českém trhu. Kromě 25 prodejen se může pyšnit také tréninkovým centrem s názvem Decathlon Training Hub, které slouží k rozvoji a společnému setkávání.
  • 2024 - Příběh Decathlonu pokračuje… Těšíme se, co nás čeká dál a právě ty toho můžeš být součástí.
1/8

Vlastní produkty, vývoj
a patenty

  • 01 Výzkum a vývoj

    Na inovacích a návrzích výrobků se podílí 50 výzkumníků. Svou prací přispívají k pochopení funkce lidského těla v jeho přirozeném prostředí.

  • 02 Produkci

    Týmy našich Decathlon značek jsou vždy v centru dění. Díky tomu mohou vyrábět produkty plně přizpůsobené potřebám uživatelů-sportovců.

  • 03 Logistiku

    Všichni členové naší globální sítě zaměstnanců pracují v zájmu dostupnosti výrobků a spokojenosti zákazníků.

  • 04 Prodej

    Dáváme našim zákazníkům možnost zakoupit si výrobky kdykoliv a odkudkoliv – na prodejně či on-line. V každém případě se nákup stane dokonalým zážitkem.

45 volných pozic na 17 pobočkách

Jasně, jdem do toho