Ředitelé jsou zodpovědní za celkový provoz prodejen a jejich obchodní úspěchy.

Řídí a koordinují tým manažerů (vedoucích oddělení), které rozvíjejí a dále posouvají. Plánují a realizují své obchodní strategie a zajišťují, že jejich prodejny dosahují stanovených cílů. Ředitelé v DECATHLONu jsou také garantem spokojenosti zákazníka a nositeli firemní kultury. Jsou to lídři, kteří inspirují a motivují týmy svých prodejen a pomáhají předávat naše hodnoty.

Schopnosti a dovednosti lídra

  • Zkušený lídr Ředitelé a ředitelky našich prodejen jsou zkušenými lídry a mají za sebou vynikající výsledky a úspěchy z ekonomické, obchodní, i personální oblasti.
  • Sportovec Všichni táhneme za jeden provaz a jsme součástí stejného týmu, který sdílí unikátní firemní kulturu a pozitivní vztah ke sportu.
  • Angličtina Ředitelé jednají i se spoluhráči z jiných zemí, angličtina v psané i mluvené formě je proto pro store lídry must have.
  • Ochotný Ředitelé a ředitelky jsou nositeli firemní kultury a pro své kolegy i zákazníky jsou tu vždy, když je potřebují.
  • Praktický V Decathlonu si velmi ceníme selského rozumu a logického uvažování. Ať se jedná o jednoduchá či složitá rozhodnutí, hledáme vždy nejvhodnější způsob řešení. Každý má právo na chybu, ale přebírá zodpovědnost za svá rozhodnutí.
  • Mobilita Otevřenost k tomu přijmout projekty napříč celou Českou republikou. Dokonce může přijít příležitost k práci v zahraničí.
  • Zodpovědnost Ředitelé přebírají zodpovědnost za projekt a chod celé prodejny, za naplňování národních a lokálních strategií a za rozvoj dovedností a schopností svého týmu.

Jaké zodpovědnosti má ředitel*ka?

  • Budování a rozvoj vlastního týmu Lídr*yně prodejny sestavuje zodpovědně svůj tým manažerů (vedoucích oddělení) a svým příkladným vedením jim pomáhá vést vlastní týmy. Ředitelé a ředitelky jsou zodpovědní za rozvoj potenciálu, klíčových schopností a pracovních dovedností svých spoluhráčů.
  • Tvorba obchodní politiky Ředitel*ka analyzuje trh sportovního odvětví a lokální potřeby zákazníků. Na základě analýzy pak tvoří obchodní politiku své prodejny.
  • Tvořím strategii prodejny Na základě ekonomických výsledků, tržní poptávky a trendů ve vývoji a oblíbenosti jednotlivých sportů, plánuji rozložení prodejny, aby byla maximálně rentabilní a odpovídala potřebám zákazníků.
  • Reprezentace firmy Vhodným vystupováním reprezentují ředitelé a ředitelky společnost Decathlon, navazují a podporují vztahy s obchodními partnery. Interně jdou příkladem všem svým spoluhráčům.
  • Nositelé hodnot společnosti Ředitelé jsou nositeli firemní kultury, vždy jednají a chovají se dle hodnot firmy, jdou příkladem všem spoluhráčům a předávají jim hodnoty Decathlonu v každodenních činnostech.
  • Tvorba nabídky Ředitelé ve spolupráci se svým týmem manažerů a na základě své obchodní politiky rozhodují o výběru produktových řad i jednotlivých prodávaných produktů.
  • Společná oslava vítězství Store lídři zajišťují pravidelné sportovní meetingy a teambuildingy, vytvářejí a podporují přátelskou atmosféru v týmu.
1/7

Široká škála benefitů

  • Sportuji Využívám příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisport kartu v různé výši dle úvazku.
  • Ambasadorský program Jsem ambassadorem Decathlonu, proto kupuji naše výrobky se slevou 25 %.
  • Dovolená Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřávám 25 dnů dovolené.
  • Testuji Jako ambasador našich značek mám možnost zkoušet jednotlivé produkty.
  • Teambuildingy Každý měsíc utužujeme kolektiv pravidelným sportem. Na týmových meetinzích společně oslavujeme dosažené cíle.
  • Měsíční bonusy V závislosti na nastavených výsledích obchodu či celé společnosti dosahuji bonusů až 10 % měsíčně.
  • Podíl na zisku V Decathlonu se dělíme o vytvořený zisk, jednou ročně tak mohu dosáhnout na bonus až do výše svou mezd.
  • Akciový program V Decathlonu se mohu stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory, získávám také akciové bonusy a to při vstupu do programu i při novém nákupu akcií.
Mám zájem o tuto pozici