V Decathlonu chceme zpřístupnit sport co nejvíce lidem a právě ty nám v tom můžeš pomoci. Do našeho týmu hledáme aktivní sportovce, kteří se nebojí přijímat výzvy a pomohou nám posouvat věci dopředu. Seber odvahu a připoj se k týmu Decathlon, který má touto dobou v Čechách více než 1600 spoluhráčů!

Pokud miluješ sport a rád/a komunikuješ s lidmi, pokračuj ve čtení!

V současné době hledáme komunikativní kolegy a kolegyně na doplnění týmu zákaznického servisu - jednoho z našich nejkomplexnějších oddělení.

Co bude náplní tvé práce?

Připravuješ objednávky, řídíš výměny zboží, vyřizuješ reklamace, staráš se o naše zákazníky a mnoho dalšího. Jsi také první a zároveň poslední, koho naši zákazníci vidí a máš tak největší podíl na jejich spokojenosti.

Doplňujeme náš tým, který se v současné době skládá z několika stálých členů, pokud by tě to zajímalo, pošli nám něco o sobě a my tě moc rádi přivátáme mezi sebou.

Pokud hledáš možnosti pro další kariérní růst, sportovní kolektiv, zajímavou práci v dynamickém prostředí nebo jen místo, kam se budeš vždy rád/a vracet, už dál nehledej a přidej se k nám.

Jaké SKILLS potřebuješ?

  • 1 Sport

    Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.

  • 2 Ochota

    Pro své kolegy i zákazníky jsi tu vždy, když tě potřebují.

  • 3 Selský rozum

    Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum. Nebojíš se sám/a rozhodovat.

  • 4 Mobilita

    Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště a zvětšit svou komfortní zónu.

  • 5 Zodpovědnost

    Stavíš se čelem ke svým závazkům, co řekneš, to uděláš.

  • 6 Komunikace

    Jsi rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.

  • 7 Digital lover

    Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.

  • Co se ti dále může hodit?
  • 1 Angličtina

    Se zahraničními kolegy či zákazníky se zvládneš domluvit i bez google překladače.

  • 2 Odolnost vůči stresu

    Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.

Jak vypadá TVŮJ DEN?

  • Komunikace se zákazníkem

    Jsi první a poslední, koho zákazník vidí. Samostatně a zodpovědně řešíš požadavky našich zákazníků.

  • Příprava objednávek

    Připrava a výdej e-shopových objednávek k vyzvednutí. Zvládneš vyřešit i nečekané problémy,

  • Procesy zákaznického servisu

    Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.

  • Péče o zákazníky

    Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.

  • Administrativa

    Máš v malíku veškeré procesy zákaznického servisu.

Široká škála BENEFITŮ

  • Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
  • Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na pravidelných meetinzích společně s týmem oslavuješ dosažené cíle.
  • Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
  • Měsíční bonus 0-10% navíc v závislosti na dosahování výsledků v rámci obchodu či celé společnosti. Společně se také dělíme o vytvořený zisk, ročně lze dosáhnout bonusu až do výše 2 mezd.
  • Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně podle svých možností.
  • U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
  • Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
  • V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.
Sdílejte někomu, koho by to mohlo bavit
Mám o tuto pozici zájem!