Staň se součástí týmu Decathlon a pomoz nám zpřístupnit sport co nejvíce lidem!

Hledáme aktivní sportovce (ženy i muže), kteří mají odvahu přijímat výzvy a chtějí s námi posouvat věci kupředu. Připoj se k našemu dynamickému týmu, který nyní čítá více než 1600 spoluhráčů po celé České republice, a podílej se na transformaci maloobchodního prodeje, která se v příštích pěti letech změní více než za posledních padesát let.

V DECATHLONu Česká republika milujeme výzvy a chceme být těmi, kdo tyto změny tvoří. Hledáme sportovce, kteří mají chuť se realizovat, učit se, růst a zlepšovat věci kolem sebe. Nabízíme skvělé možnosti pro kariérní růst, přátelský kolektiv a prostředí, kde tě bude práce bavit.

V současné době hledáme komunikativní kolegy a kolegyně na zákaznický servis. Zvládneš připravit objednávku, vyřídit vrácení zboží nebo vyřešit reklamaci? Pokud ano, neváhej se připojit k našemu týmu. Pokud ne, nemusíš mít strach, všechno tě naučíme!

Náš tým se v současné době skládá z několika stálých členů. Moc rádi, tě přivátáme mezi sebou. U nás najdeš skvělé možnosti pro další kariérní růst a přátelský kolektiv, se kterým tě to bude bavit.

Přidej se k nám a pomoz nám dělat sport dostupnější.

Jaké SKILLS u nás potřebuješ?

  • 1 Sportovec

    Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.

  • 2 Ochota

    Pro své kolegy i zákazníky jseš tu vždy, když tě potřebují.

  • 3 Selský rozum

    Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum.

  • 4 Mobilita

    Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště.

  • 5 Zodpovědnost

    Stavíš se čelem ke svým závazkům

  • 6 Komunikace

    Jseš rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.

  • 7 Digital lover

    Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.

Co se ti dále může hodit?

  • Angličtina

    Se zahraničními kolegy se zvládneš domluvit i bez google překladače.

  • Odolnost vůči stresu

    Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.

Jak vypadá TVŮJ DEN?

  • Připrava e-shopových objednávek k vyzvednutí.
  • Samostatně řešíš požadavky zákazníků.
  • Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.
  • Jsi první a poslední, koho zákazník na prodejně vidí. Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.
Sdílejte někomu, koho by to mohlo bavit
Mám o tuto pozici zájem!