V Decathlonu chceme zpřístupnit sport co nejvíce lidem a právě ty nám v tom můžeš pomoci. Do našeho týmu hledáme aktivní sportovce, kteří se nebojí přijímat výzvy a pomohou nám posouvat věci dopředu. Seber odvahu a připoj se k týmu Decathlon, který má touto dobou v Čechách více než 1900 spoluhráčů!

Maloobchodní prodej se v příštích pěti letech promění více než tomu bylo v posledních padesáti letech. V Decathlonu máme rádi výzvy. Nechceme tyto změny pouze sledovat, chceme je reálně tvořit spolu s sportovci, kteří mají chuť se realizovat, učit se, růst a zlepšovat věci kolem sebe.

 

V současné době hledáme komunikativní kolegy a kolegyně na zákaznický servis. Zvládneš připravit objednávku, vyřídit vrácení zboží nebo vyřešit reklamaci? Pokud ano, neváhej se připojit k našemu týmu. 

Pokud ne, nemusíš mít strach, všechno tě naučíme!

Náš tým se v současné době skládá z několika stálých členů. Moc rádi, tě přivátáme mezi sebou.

U nás najdeš skvělé možnosti pro další kariérní růst a přátelský kolektiv, se kterým tě to bude bavit.

Jaké SKILLS u nás potřebuješ?

  • 1 Sportovec

    Běžnou součástí tvého života je sport a pohyb.

  • 2 Ochota

    Pro své kolegy i zákazníky jseš tu vždy, když tě potřebují.

  • 3 Selský rozum

    Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum.

  • 4 Mobilita

    Víš, že když chceš růst a posouvat se dál, musíš občas změnit své působiště.

  • 5 Zodpovědnost

    Stavíš se čelem ke svým závazkům

  • 6 Komunikace

    Jseš rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.

  • 7 Digital lover

    Zvládáš samostatně pracovat s počítačem a mobilními aplikacemi.

  • Co se ti dále může hodit?
  • 1 Angličtina

    Se zahraničními kolegy se zvládneš domluvit i bez google překladače.

  • 2 Odolnost vůči stresu

    Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.

Jak vypadá TVŮJ DEN?

  • Příprava objednávek

    Připrava e-shopových objednávek k vyzvednutí.

  • Komunikace se zákazníkem

    Samostatně řešíš požadavky zákazníků.

  • Procesy zákaznického servisu

    Jsi zodpovědná/ý za veškeré procesy na zákaznickém servisu. Kompletace objednávek, vyřizování reklamací, apod.

  • Péče o zákazníky

    Jsi první a poslední, koho zákazník na prodejně vidí. Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.

Široká škála BENEFITŮ

  • Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
  • Jsi ambasadorem Decathlonu, proto kupuješ naše výrobky se slevou 25 %.
  • Splněné cíle se ti promítají do výplat. Měsíčně až 10 % a ročně až do výše 2 platů.
  • U nás můžeš otestovat všechno sportovní vybavení.
  • V Decathlonu se můžeš stát akcionářem firmy a tím si zhodnotit své úspory.
  • Odpočinek je důležitý, proto si každý rok dopřáváš 25 dnů dovolené.
  • Každý měsíc utužuješ kolektiv pravidelným sportem. Na meetinzích společně s týmem oslavuješ dosažené cíle.
  • Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně a flexibilně podle svých možností.
Sdílejte někomu, koho by to mohlo bavit
Mám o tuto pozici zájem!