Volné pozice

E-SHOP - Asistent zákaznického servisu

Částečný úvazek | Plný úvazek

Chceš se stát důležitou součástí týmu Decathlon? Hledáme nové kolegy!

Na co se u nás můžeš těšit?

Budeš komunikovat s našimi zákazníky po telefonu, e‑mailu a Facebooku. Budeš se podílet na hladkém průběhu objednávek, vrácení a výměnách. Nakoukneš pod pokličku logistickým procesům a budeš spolupracovat na Omnichannel projektu.

CO TI BUDE DĚLAT RADOST?

  • Práce v příjemném kolektivu a prostředí.

  • Když zákazníkovi pomůžeš s hladkým průběhem objednávky.

  • Když se zákazníkem vyřešíš jeho problém.

  • Když Ti zákazník zanechá pozitivní recenzi.

  • Když společně oslavíme naše úspěchy.

Co od tebe očekáváme?

  • Výborné komunikační schopnosti slovem i písmem, profesionální vystupování. Znalost českého jazyka, pravopisu.
  • Samostatnost, zodpovědnost, proaktivita. 

  • AJ na komunikativní úrovni (min. B2).

  • Možnost pracovat v rozmezí PO - PÁ, 9‑19:00 a SO-NE 9‑17:00.

  • Sportovní duch, chuť do života, optimismus.

Co za to získáš?

  • Práci v přátelském kolektivu.
  • Možnost rozvíjet se a nastartovat svou kariéru.
  • 25 dní dovolené na pořádný odpočinek.
  • Možnost pořídit si naše produkty se slevou a pořádně je otestovat.
  • Příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
  • Můžeš se stát akcionářem firmy a investovat tak do své budoucnosti.


ZAUJALA TĚ NAŠE NABÍDKA?

Pokud věříš, že usmívat se do telefonu je základ úspěšného telefonního rozhovoru a stavíš zákazníky na první místo, pošli nám životopis spolu s motivačním dopisem, kde se nám představ a napiš nám, proč by ses právě Ty měl stát součástí našeho týmu.

Budeme se těšit!

Michaela Špale
lídr týmu , Praha, Backoffice
Sdílejte, někomu koho by to mohlo bavit
Menu